Een Column over Winnie! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Winnie Hensen - WaarBenJij.nu Een Column over Winnie! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Winnie Hensen - WaarBenJij.nu

Een Column over Winnie!

Door: Kwattavrouw Petra

Blijf op de hoogte en volg Winnie

11 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Winnie Hensen

Onze Wiendert Hensen, volgens sommige bewoners een kruizing tussen Bert Visser, Herman van Veen en Gordon is tegenwoordig DE man van de Kwatta. Deze column is in het leven geroepen omdat onze columnschrijver ook wel eens in de spotlight mag staan…of hij het nou leuk vindt of niet!

Winnie is op zoek naar de ware! Vandaar dat hij als één van de weinige niet echt succesvol is betreft de vrouwtjes in Surimaribo! Hij wil namelijk niet met één of andere chick scharrelen als ze toch niet de ware is. Maar ja, de zoektocht naar deze ware vrouw zal een lange expeditie worden, aangezien voetbal bij onze Wiendert op nummer één staat en daarna pas de vrouw. Daar is dan ook menig liefdesverhouding op stuk gelopen. Wat vreemd?!

Volgens Winnie moest er meer spanning en sensatie komen in huize Kwatta, zoals hij zei: “Er moet meer geneukt worden in dit huis!” Nou…. sinds zijn opmerking is er genoeg sensatie in het huis gekomen en hebben ook redelijk wat dames een hoogtepunt beleefd! Maar ja…om nou te zeggen dat Winnie verantwoordelijk was voor deze hoogtepunten…..NEE…. aangezien onze Winnie nog steeds iedere avond….alleen in zijn prive verblijf, ligt te wachten op zijn voetbalvrouw!

Maar om nu te zeggen dat Winnie geen aandacht krijgt, is ook niet helemaal waar. Wiendert wordt vaak aangesproken door op mannen geilende………mannen. Tja…en dat is nou net waar onze Winnie niet van houdt…mannen! Alhoewel, het zou niet de eerste keer zijn dat hij wakker wordt naast een blote snikkel.

Ondanks de eindeloze tocht van Winnie naar vrouwelijk voetbal schoon, moet ik toch toegeven dat Winnie een super kerel is, die van ouwehoeren houdt en beschikt over een zorgzaam karakter! Als ik niet hopeloos verliefd was geweest op mijn vriendje (en natuurlijk van voetbal hield)….dan had ik het wel geweten ;)

Zijn er vrouwen die na het lezen van deze column geïnteresseerd zijn in Winnie en het niet erg vinden om op de tweede plaats te komen bel dan het volgende nummer: +5978788637

Misschien worden de ogen van menig vrouw geopend door deze column en ligt er een mooie kans op de Kwattaweg in het verschiet! De tijd zal het leren!

• 11 Mei 2006 - 14:33

BJ:

He Wiendert, hier wachten de vrouwtjes smachtend op je hoor! Verder alles goed daar? Werd ook wel weer een keer tijd voor een nieuw stukje. Je moeder zal het leuk vinden om dit te lezen....

• 11 Mei 2006 - 14:36

Dirk B:

Mooi streven Winnie!!

• 11 Mei 2006 - 14:37

Jonnes:

Ze hebben je al aardig in de smiezen daar Wiendert.. ;-)
    Ik weet nog wel dat je op wintersport ook op zoek ging naar de ware.. toch bijna gelukt!

• 11 Mei 2006 - 14:39

Rai:

Haha, mooi Wiendert! Gaat dus naar wens nog allemaal.

• 11 Mei 2006 - 14:46

Thijs:

Op zoek naar de ware.. Wie gelooft daar nou nog in?
    Er wordt daar dan vast ook niet zo veel gedronken, want dan gaan dié principes van jou meestal als eerst overboord..
    Gewoon stug volhouden Wiendert! Desnoods lul je ze gewoon eerst in slaap, net als Ruud!

• 11 Mei 2006 - 14:48

Estra:

Lieve Win,

mocht je echt alleen overblijven dan kan je altijd nog bij ons gaan wonen hoor!
    Hoe gaat het verder?
    Hier alles okee, ook hier in NL is het warm (nou ja, 25 graden dan..)

Veel plezier en succes met de dames!

• 11 Mei 2006 - 19:26

Randy:

Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken....

• 12 Mei 2006 - 13:29

Alet:

He Winnie, je weet toch dat ik nog wat leuke single vriendinnetjes in de aanbieding heb..Heb trouwens ook 1 van jou voetbalmaatjes ontmoet, te weten Roel. Was leuk. Have fun! Kusje Alet

• 12 Mei 2006 - 20:00

Yazz:

Zo leren we je nog eens kennen Wiendert!!!!