Column deel 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Winnie Hensen - WaarBenJij.nu Column deel 3 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Winnie Hensen - WaarBenJij.nu

Column deel 3

Door: Winnie

Blijf op de hoogte en volg Winnie

02 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Deze week zal de column gaan over twee dames die al weer terug zijn naar Nederland. Omdat ze zeker ook deel uitmaken van mijn kwattavrouwen wil ik ze jullie niet onthouden.

De kwattavrouwen van de week, deel 3: Joyce en Els

Joyce en Els zijn de bouwers van mijn gepimpte Parbobier bike waar ik sinds enige tijd mee door Paramaribo scheur. Omdat ze het zo zielig voor me vonden dat ik op een roze fiets moest rijden hebben ze ervoor gezorgd dat ik nu voor veel bekijks zorg in de binnenstad. Toeterende auto’s, fluitende vrouwen en schreeuwende mensen. Of komt dit misschien dat ik nog steeds niet gewend ben om links te rijden??

Ze hadden de namelijk nog wat tijd over want doordat ze hun vlucht gemist hadden bleven ze nog twee dagen langer. Eigen initiatief is een goede eigenschap maar op eigen initiatief besluiten later het vliegtuig te pakken is wel een beetje naïef. Zeker als je er slecht tegen kan om afscheid te nemen....

Het is jammer dat Joyce en Els een van de eersten zijn die het huis hebben verlaten want hierdoor zijn de stapavonden gelijk in aantal afgenomen. Elke avond trokken de dames de stoute schoenen aan om naar la Caff en Starzz te gaan, achter de Surinaamse mannen aan. Els probeerde dronken te worden omdat ze dan alleen mannen wilde scoren, helaas was ze de laatste avond niet dronken genoeg...en Joyce, zij zat te zwijmelen aan de bar, te kijken hoe Diejego de glazen aan het poetsen was. Later viel ze voor de spierballen van Dino, en misschien komt er na miljoenen jaren wel weer een dinosaurusje op aarde...de tijd zal het leren.

  • 02 Mei 2006 - 15:04

    DE Joyce:

    Lieve Winnie,
    Wat heb je er weer een mooi verhaal van gemaakt. Idd afscheid nemen is niet mijn sterkste punt, maar op de derde laatste dag toch wel een stuk makkelijker, hihi.

    BRASA

  • 04 Mei 2006 - 16:20

    Ivo:

    Hensen, het schijnt dat de Suriprofs binnenkort weer in Nederland ballen, hebben ze jou al stiekem benaderd?

  • 05 Mei 2006 - 19:11

    Laura:

    Wanneer ben ik aan de beurt?????

  • 06 Mei 2006 - 12:29

    Els:

    hahaha FLAPPIEEE!
    wat een verhaal zeg. nou ik ben wel iets braver dan dat daar staat! en die foto is heel erggg!
    Beetje rustig aan he..;)
    KUS els

  • 07 Mei 2006 - 21:25

    Mams:

    lieve winnie, wat moet ik toch allemaal geloven? je had toch beloofd om daar af te studeren en nu deze verhalen! Maar leuke meiden daar! hoewel ietsje pipsie misschien of komt dat elke avond voor? we blijven van je verhalen genieten hoor dikke kus!

  • 08 Mei 2006 - 07:43

    Dirk A:

    Hee WienderT! Goed idee van je om je sterke verhalen columns gaan noemen, zo geloof ik ze ook nog bijna! Scoor jij eigenlijk nog wel een beetje? En mama Hensen, dan heb ik het natuurlijk over studiepunten...
    Groeten uit Shanghai!

  • 09 Mei 2006 - 20:33

    Kees:

    Alles goed in regenachtig Suriname. Toch leuk dat het hier bijna 30 graden is en elke dag zonnig. Als je winnie hensen googled kom je op de site van Nacional met een mooi wedstrijdverslag.

    Doetinchem gaat door ! Vandaag kregen we bericht dat we aan de slag kunnen! De komende periode zullen we dus flink gaan tekenen ( pa dan ) en overleggen met de gemeente ( mijn favourite bezigheid ) Ik hou je op de hoogte
    gr kees


  • 09 Mei 2006 - 22:29

    Liny:

    Ik vraag me af of je al natte voeten hebt, nu ik het journaal heb gezien. Straks zwemvliezen in plaats van voetbalschoenen! Win hou je haaks.

  • 10 Mei 2006 - 05:43

    Thijs:

    Mooi werk Wiendert. Geniet nog maar even van die vrouwen, want als je straks mijn kamer overneemt is het afgelopen! Je kan daar geen vrouwen mee naar toe nemen met Ruud en Roel in de buurt..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Winnie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 887
Totaal aantal bezoekers 31454

Voorgaande reizen:

25 Februari 2006 - 05 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: