De veertien vrouwen van kwattaweg 70 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Winnie Hensen - WaarBenJij.nu De veertien vrouwen van kwattaweg 70 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Winnie Hensen - WaarBenJij.nu

De veertien vrouwen van kwattaweg 70

Door: Winnie

Blijf op de hoogte en volg Winnie

22 Maart 2006 | Suriname, Paramaribo

Afgelopen tijd zie ik steeds berichtjes op mijn site dat er gevraagd wordt om een ongecensureerde versie van hensen.waarbenjij.nu. aangezien de familie Hensen hun oorsprong kent uit de omgeving van Denemarken ben ook ik tegen censuur!

Helaas valt er op gebied van vrouwen weinig te vertellen behalve datgene wat ik natuurlijk al wist: ze kunnen vervelend zijn, hebben zo hun buien, kunnen niet tegen kritiek en kunnen heel vervelend over vrouwendingen praten, zo ook de vrouwen aan de kwattaweg 70... Gelukkig kan ik af en toe mijn toevlucht zoeken bij een andere jongen bij ons in huis waar ik lekker onder het genot van een Parbo biertje over voetbal kan praten of op mijn stage waar ik alleen maar over voetbal kan praten...heerlijk!

Al met al is het toch wel gezellig in huis en onlangs heb ik ze geleerd hoe je moet Kingsen, dit is een kaartspel met opdrachten waar de drank rijkelijk vloeit. Hierna de stad in waar we meestal eerst naar le caff (kroeg) wordt gegaan en daarna naar Starzz (club) waar de vrouwen en ik toch in beschonken toestand verbleven. Maar zoals al eerder gemeld is het resultaat bedroevend te noemen en verder dan een zoen op de mond staat de teller op nul, sorry ik heb gefaald...

Zaterdag treed de Dijk op in Paramaribo ik zal dan wat beter mijn best doen...

Groet Winnie

  • 22 Maart 2006 - 20:44

    Lola:

    och arm, wat een droevig nieuws over de wiefkes van kwattaweg 70. Zul je ze ooit begrijpen? Net als mannen kun je vrouwen beter alleen leren kennen en zijn ze veeeeel leuker dan in een groep!! Let op mijn wijze woorden!

  • 23 Maart 2006 - 07:27

    BJ:

    Kom op Winnie, houd je reputatie hoog he! Wij gaan vanavond naar de beachparty... We zullen de vrouwen de groeten van je doen!

  • 23 Maart 2006 - 08:07

    Dirk B:

    Bartje gaat weer met een TKB-vrouw zoenen...;)

  • 23 Maart 2006 - 13:38

    Alet:

    Zeg Winnie, wil jij niet zo "kwatta" spreken over vrouwen.. We hebben ook zo onze charmes! Je verhalen zijn top! Geniet!
    En zaterdag uit je dak bij 'de dijk'! Kus Alet

  • 23 Maart 2006 - 19:43

    Zwiers:

    Winnie het lijkt dus een beetje op de afgelopen skivakantie, ik weet genoeg. Have fun.

  • 23 Maart 2006 - 22:53

    Wiendert Sr.:

    Hee Win,
    Als ik goed kijk op die foto,zijn er leuke vrouwen bij.
    Ik sluit mij aan bij de wijze woorden van Iola,tenslotte heeft zij veel ervaring zoals je weet.
    Het drinken bij die warmte daar oke,maar laat je tellertje voorlopig maar op nul staan!!!
    Ik wacht met spanning op het resultaat van het voetbal,het lijkt mij heel appart in die omgeving,met surinaamse mensen.
    tot schrijfs,het ga je goed,
    Pa.

  • 24 Maart 2006 - 13:47

    Yazz:

    Haha nou Winnie zet hem op zaterdag bij de Dijk :P Volgende week vrijdag komen ze hier op Curacao optreden!! Have fun!
    Kus Yas

  • 26 Maart 2006 - 21:11

    Emy:

    Winnie.... Valt me toch een beetje van je tegen hoor dat je de vrouwen hier zo afzeikt!!!!!

  • 29 Maart 2006 - 15:02

    Jochem:

    Hey winnie, ik kan er wel in komen hoor, wat die vrouwen betreft. 14 is toch wel erg veel he?! Gelukkig hebben we Parbo en voetbal, anders hielden we het echt niet vol! Laterzzz

  • 29 Maart 2006 - 16:34

    Petra:

    Ik zal er maar niet op in gaan...

    Kus van één van de veertien

  • 30 Maart 2006 - 07:26

    BJ:

    Nou Winnie. Volgens mij wordt het weer tijd voor een nieuw verhaaltje! Vanavond even met Thommie, Zwiers, Bosch en Tuur naar Bolle Jan! Wordt weer een mooi feestje! Hebben ze daar ook een beetje Nederlandstalige muziek?

  • 30 Maart 2006 - 09:02

    Dirk B:

    Kunnen er wat foto's van petra op de site komen?

  • 30 Maart 2006 - 16:23

    Winnie:

    Lekker heren, jullie hebben weer veel te doen bij E&Y en Deloitte! Dit is een van de sites waar jullie wel op mogen? Ik zal jullie na het weekend weer van een update verzorgen met bijbehorende foto's dirk!
    groetjes!

  • 31 Maart 2006 - 07:28

    Dirk B:

    MOOI!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Winnie
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1813
Totaal aantal bezoekers 31459

Voorgaande reizen:

25 Februari 2006 - 05 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: